Ποιοι είμαστε;

Το 2014, συναντηθήκαμε στο Ποιητικό Εργαστήρι του Ιδρύματος Τάκης Σινόπουλος. Ένα χρόνο μετά, δημιουργήσαμε την ομάδα ποίησης «Σκάσε αηδόνι»[1] από τη βαθιά ανάγκη μας για ελευθερία έκφρασης, καλλιτεχνική ζύμωση και λόγο-παίγνια. Μέσα από ποιητικά παιχνίδια, καταφέρνουμε μια ουσιαστική επικοινωνία υπερβαίνοντας τις διαφορές και τη διαφορετικότητά μας.

[1] στίχος του Ν. Καρούζου


Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Σωτηρία Κρητικοπούλου & Χριστίνα Παπαντωνίου


                                    Salvador Dali, Anthropomorphic Chest of Drawers (1936)




ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Δεν φοβάμαι το θάνατο
τη φθορά φοβάμαι
και
βλέπω κάθε βράδυ
το ίδιο όνειρο-
Με λινό κουστούμι
και γραβάτα στο
λαιμό, χαλαρά δεμένη,
στις ράγες των τρένων
ανήσυχα βαδίζω.


-Η  φυγή είναι η πιο εθιστική επιλογή.-


Το πρώτο βράδυ τ' αριστερό μου πόδι 
με κυνηγάει
Το δεύτερο βράδυ η κοιλιά μου
σχηματίζει  το πρόσωπό σου
διαλυμένο
το λαίμαργο σου στόμα
ανοιγοκλείνει απειλητικά.
Το τρίτο βράδυ
πεθαίνεις  μαζί μου.


Ανασταίνομαι τρεις φορές.
Τ' αριστερό μου πόδι αναπηδά πέρα
κρατά το ίσο
και ανασταίνομαι
ξανά και ξανά.
Απ' τα μεγάφωνα
ακούω τη φωνή μου
στο σταθμό των τρένων
κρεμιέμαι απ' τη σφυρίχτρα του σταθμάρχη
και ταλαντεύομαι.

2 σχόλια:

  1. Πόσο ενδιαφέρον είναι να σμίγουν δύο φωνές σε ένα ποίημα, ιδιαιτέρως όταν έχουν τέτοια αρμονία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσούλα μου, σε ευχαριστούμε από καρδιάς για το γλυκό σου λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή