Ποιοι είμαστε;

Το 2014, συναντηθήκαμε στο Ποιητικό Εργαστήρι του Ιδρύματος Τάκης Σινόπουλος. Ένα χρόνο μετά, δημιουργήσαμε την ομάδα ποίησης «Σκάσε αηδόνι»[1] από τη βαθιά ανάγκη μας για ελευθερία έκφρασης, καλλιτεχνική ζύμωση και λόγο-παίγνια. Μέσα από ποιητικά παιχνίδια, καταφέρνουμε μια ουσιαστική επικοινωνία υπερβαίνοντας τις διαφορές και τη διαφορετικότητά μας.

[1] στίχος του Ν. Καρούζου


Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Φραντζέσκα Άβερμπαχ

Για τον Σ.Μ.

Νύχτωσε και είμαι ακόμα ένα θηρίο
δεν επινοώ όλα αυτά τα πράγματα,
λιπόθυμη και ενώ όλοι κοιμούνται στον ουρανό
χαροπαλεύω με τις αισθήσεις

Σήμερα είμαι απούσα από κάθε σας πληγή
διότι άλλα περισσεύματα δεν έχω.

Ένας άντρας βρήκε καταφύγιο τη βροχή
και είμαι αρκετά μικρή για να κουνήσω τα χέρια μου
νωχελικά.

Αποκοιμιέμαι δίχως να έχω προλάβει
να δοκιμάσω την απουσία σας

Προσπαθώντας να δω τα πράγματα αλλιώς
ανέβηκα ψηλά
κρεμασμένη απ' το άσπρο του θανάτου σας

Ο άνδρας δε προτιμάει τις νύχτες
πίνει πολύ οινόπνευμα
λησμονώντας μια άνοιξη.

Κι εγώ αισθάνομαι
αν μη τί άλλο
μια αδικία μες στα σωθικά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου